Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2007 13:53 - Живота е шише
Автор: xbizzit Категория: Изкуство   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
0



Искам да пиша...Да пуша..Да дишам..В небето да се рея и оттам мъдрост да сея...И в тея и в онея...Красотата е навсякаде...Виж я!!!...За това искам да пиша... ...Винаги съм искал да пиша за красивото...Тонове листове изписах за сивото...Искам да избягам от този филм, от тоз сценарий..Животът всъщност толкоз прост е...Най щастливия всъщност бос е...Пролет, слънце, коз и китка росен...А аз от щастие съм болен, и съм луд, свободен, волен... Рея се щастлив, изсулен...Мятам гащи по света...На пук на всеки 4и4ко мустакат опулен...Животът му бил труден...А аз съм лесен и се нося като песен...Вкарвам бийт и рапирам като ЕмСи Бесен...Хем съм тук..Хем съм отнесен... Слънцето във очите ми цветове налива...ръцете ми със вятъра се слииваат... Размиват се контурите на малките предмети...Губят се съществителни редни...като втори, първи трети...Поети без куплети... Лав из уат ай гат...Лав из уат ай нийд...Завит като нит в тоя бийт...Отърсил всеки малък кич..Ненужен..Чувствам се свободен, дори поразплужен...Знам на хората съм нужен...Обичам ги, когат съм тъжен...Обичам ги, когато пея...обичам ги, когато пуша, пиша и се рея..Със спринцовка щастие ще влея... Искам свобода...40oz To Freedom...Тухлички щастие зидам...И с уста правя ритъм...И тъпи въпроси отдавна не питам...Смисли екзистенциални задирих...В лирико-философски трансцедентализми потънах...Сега просто плувам...И от таз опиумна яма изплувам...Философската мисъл е опиум за интелекта...И те превтъща в член на секта... Творческата мисъл е оргазмът на съзнанието...С думи рисувай, заеби знаението...За да си щастлив ти трябва свобода, а знанието оковава те в тънки нишки...на формули, зависимости, взаимосвързаности...тонове книжки... Книжките яли ги мижките...Затварям ги, захвърлям ги..Забравям ги всичките...И щракам си със пръсти...Нека някой да ме мрази и да мъсти...пафкай гръсти...Или плети тарлъци...За дебелички, зъбати внуци...А в гърлото омраза буци...А в мойто - захар на бучки...и шия шарена от хиляди смучки...От студетки, ученички..И некви други със полички и по цвички...И обикновено във комплект по трички...Обичам всички Кички...;"))) ...Туй то от мене...койт квот може да си вземе...Боцкайте, гавръткайте...Живота е шише...Нека всички пиеме...:)


Тагове:   шише,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xbizzit
Категория: Изкуство
Прочетен: 268971
Постинги: 94
Коментари: 131
Гласове: 307
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол