Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2010 00:31 - Цял ден играя игри и пуша мноо... реших и да ви попиша:
Автор: xbizzit Категория: Изкуство   
Прочетен: 1178 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.09.2010 01:03


Седя...

Седнах да пиша, да си ровя в носа и да сай бавам с кича.

Слушам рап и рапирам наум шото съм рап царвул, шут нечут, праяя шит и съм супер разбит на микрофона, на банкета, на купона...

После драйфам във сифона...

Или директно в тоалетната чиния.

Имам тънка кисия, праскови и кайсии, мотики, чапи и чикии...

чак", чак".. спри се! Коза пусна ме и спрях се...

После чух кво съм записал - даже смях се.

Махнах си главата с коз-а на мах.. шот пак пуша със замах...

и после:

"като бай-пас, само пасни сас, насам, на тоз бас и забрей за насм брат..."

...

Зеленото слъце удари ни, като слънчев удар, завали ни, кика завари ни

...на плажа.

В храстите се крия, плувам в косите ти, ти плаваш в мечтите ти, палава и гола, русалка, малкааа, мамина сладкаа:)))

...

Жмел пуша, шляшам с жапанки, шлякам, клякам, падам, ставам...

Падам за десет, след масе, ама съм толкоз зле, че спирам още на две...

Главата ми на две разделя се... Едната към слънцето полита, другата във пясъка зарита...

Заравя се сама...

После, втората се дели и тя на две, щото пуши пак масе,

а първата си остава една шото вечей спряла да пуши треваааа...

Не ги разбирам аз, плувам, изследвам подводния свят...

с шнорхел и маска, масе и яка мацка...

То не ми било мацка, а най-ми било русалка, малка, под водата ме молеше за близалка...

Кво да прая - дадох и...

и докат тя бачкаше над радостите ми аз дишах през шнорхела си... 

през който, някой ми цъкна поппърс, навярнооо...

И пръсна ми главатааа, под водатааа, славноо......

В оргазъм и наркотичен кик... с крив лик...

А после, пия мента и текила с портокал и канела,

и чукам мацките една по една, на куп от сто и ено села...

Що го правя ли - защоото мога!

Забога, ни могъ, да спръ да зимам от тъз дрогааааа...

Кот такоз - кат няма друго пак "ш"пушим коззз...

И ше боледуваме до безкрай...

...

Лично аз мога да си основа една частна болница. Ше приемам пациенти, от път и над път,

демек - секви хора...

И ше си поддържаме хипхоп болеста с мноо,

ама мнооо якаа дрогааа.. 

Ко да прая...



Тагове:   плаж,   масе,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xbizzit
Категория: Изкуство
Прочетен: 268958
Постинги: 94
Коментари: 131
Гласове: 307
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол