Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2012 16:49 - Бърза"литература"
Автор: xbizzit Категория: Изкуство   
Прочетен: 3439 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравейте, мацки и пичаги. Реших да ви споделя набърже някои съображения, относно известни житейски (и в частност - професионални) сътресения, през които преминава лирическия ми аз, щото знам, че ви вълнува. За целта реших и да забавя работата ми по задоволяване на мазни шваби с нужния хардуер на hp. Не, в близките 15 минути аз няма да правя съпорт (а то добре, че няма и кейсове), няма да отида до тоалетна (тъй като ми се пикае), и няма да си взема 3-тото за деня кафе, подхранвайки кофеиновата ми зависимост (допълнително провокирана и от безплатната ведниг машина на работа).
На вместо това ще ви напиша стихче, озаглавено: "За живота на мравките", в което ще се говори за живота на една незначителна мравка в един огромен мравуняк. За пътя на различните, самотните радикали, плуващи сред масата. За масата, като понятие и дефиниции. За функциите, законите, привилегии и ограничения. За духовното и материалното и сблъсака между тях и... разни други работи, тъй като почивката ми свърши и ще трябва да организирам доставки на хардуери и други hp боклуци, които и без това най-вероятно съвсем скоро отново ще се счупят...


Тагове:   мравки,   общество,   xbizzit,   индивид,   nedev,   aleksandar,


Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xbizzit
Категория: Изкуство
Прочетен: 268535
Постинги: 94
Коментари: 131
Гласове: 307
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол